logo_portal

 
Otov indeks Igra OTOV INDEKS bo učence seznanila s programerskim konceptom polj. Rdeča nit same igre je skrb za psa, učenec pa prek manjših nalog (parkiranje kolesa, izbira izdelkov s polic,...) pridobiva dobrine znanj, s čimer se zvišuje njegovo zadovoljstvo.

Več...
  Skrivnostni Surini SKRIVNOSTNI SURINI je igra, ki učence seznani z algoritmom iskanja najkrajše poti do nekega vozlišča v grafu, oziroma z iskanjem najkrajše poti od začetnega do končnega vozlišča grafa. Spoznajo se tudi z Dijkstrovim algoritmom.

Več...
 
           
Na sledeh Atlatnide Z igro NA SLEDEH ATLANTIDE učenci spoznavajo pomen procedur in funkcij v programiranju. Igralec v igri išče potopljeno mesto Atlantida, pri tem pa mu na poti stoji potopljena ladja. Na poti skozi ladjo naleti na uganke. Če jih reši, bo našel izgubljeno mesto.

Več...
  Sezuti maček SEZUTI MAČEK je igra, kjer učenci spoznajo različne sortirne algoritme. Pobližje bodo spoznali urejanje z mehurčki in urejanje z izbiranjem.
Osrednji lik je maček, kateremu je lopov ukradel škornje. Da bi kupil nove, mora zbrati dovolj cekinov. Te pa si prisluži tako, da pomaga pri pospravljanju tovarne, kjer je lopov povzročil razdejanje.

Več...
 
           
Zmeda v živalskem vrtu ZMEDA V ŽIVALSKEM VRTU je igra, ki lahko uporabljajo vzgojitelji predšolskih otrok ali tudi učitelji 1. razreda osnovne šole, saj je namenjena spoznavanju in utrjevanju matematičnih pojmov, kot so: razvrščanje, urejanje in štetje. Otroci morajo tekom igre z razvrščanjem živali, pomagati glavnemu liku Oliverju, popraviti zmedo, ki je nastala v živalskem vrtu.

Več...
  Mehanik Jaka MEHANIK JAKA je fizikalna didaktična igra. Učenci utrdijo oziroma ponovijo električno vezje in odvijanje vijaka.

Več...
 
           

[1] [2] [3] [4]