Avtorstvo
Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelale: Klaudija Humar, Ida Femc, Sabina Perenič in Sara Ferlin.
Opis igre
Učenci se bodo tekom igre seznanili z različnimi sortirnimi algoritmi in pobližje spoznali urejanje z mehurčki in urejanje z izbiranjem.
Cilji igre
Učni cilji, ki jih dosežemo tekom igranja, so naslednji:
- Učenec se seznani z različnimi algoritmi za urejanje in pozna razloge za njihovo uporabo
- Učenec se spozna z delovanjem sortirnih algoritmov
- Učenec analizira in razume delovanje urejanja z mehurčki in urejanja z izbiranjem
- Učenec primerja učinkovitost urejanja z mehurčki in urejanja z izbiranjem
- Učenec zna uporabiti oba algoritma v primernih situacijah
- Učenec tvori kodo obeh algoritmov
Cilji, ki jih dosegamo pri igranju igre, pa so:
- zaslužiti čim več cekinov za nakup novih čevljev (več cekinov kot si učenec prisluži, boljše čevlje lahko kupi)
- z izborom bolj učinkovitega algoritma premagati delavca
- napisati program robotkoma za oba sortirna algoritma za hitrejše urejanje od delavcev
Igro lahko uporabljajo učitelji računalništva, saj je namenjena učencem 8. in 9. razreda osnovne šole pri izbirnih predmetih MME in ROM. Igra je primerna tudi za razne krožke računalništva in srednje šole.
Navodila za igranje
Igra se začne z animacijo, ki prikazuje lopova na bojnem pohodu za čevlji. Lopov razmeče tovarno, ko pa odhaja iz mesta, sreča še spečega mačka. Njegovi škornji so mu tako všeč, da ukrade še te. Učenec se poistoveti z vlogo sezutega mačka.
Maček želi novo obutev, vendar za nakup nima dovolj cekinov. Da si jih prisluži, gre pomagat v tovarno, kjer skuša razmetane stvari pospraviti na svoje mesto.
|