Sezuti maček Sezuti maček

Avtorstvo

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelale: Klaudija Humar, Ida Femc, Sabina Perenič in Sara Ferlin.

Opis igre

Učenci se bodo tekom igre seznanili z različnimi sortirnimi algoritmi in pobližje spoznali urejanje z mehurčki in urejanje z izbiranjem.

Cilji igre

Učni cilji, ki jih dosežemo tekom igranja, so naslednji:

  • Učenec se seznani z različnimi algoritmi za urejanje in pozna razloge za njihovo uporabo
  • Učenec se spozna z delovanjem sortirnih algoritmov
  • Učenec analizira in razume delovanje urejanja z mehurčki in urejanja z izbiranjem
  • Učenec primerja učinkovitost urejanja z mehurčki in urejanja z izbiranjem
  • Učenec zna uporabiti oba algoritma v primernih situacijah
  • Učenec tvori kodo obeh algoritmov

Cilji, ki jih dosegamo pri igranju igre, pa so:

  • zaslužiti čim več cekinov za nakup novih čevljev (več cekinov kot si učenec prisluži, boljše čevlje lahko kupi)
  • z izborom bolj učinkovitega algoritma premagati delavca
  • napisati program robotkoma za oba sortirna algoritma za hitrejše urejanje od delavcev

Igro lahko uporabljajo učitelji računalništva, saj je namenjena učencem 8. in 9. razreda osnovne šole pri izbirnih predmetih MME in ROM. Igra je primerna tudi za razne krožke računalništva in srednje šole.

skupina1_1   skupina1_2   skupina1_3

Navodila za igranje

Igra se začne z animacijo, ki prikazuje lopova na bojnem pohodu za čevlji. Lopov razmeče tovarno, ko pa odhaja iz mesta, sreča še spečega mačka. Njegovi škornji so mu tako všeč, da ukrade še te. Učenec se poistoveti z vlogo sezutega mačka. Maček želi novo obutev, vendar za nakup nima dovolj cekinov. Da si jih prisluži, gre pomagat v tovarno, kjer skuša razmetane stvari pospraviti na svoje mesto.

  nazaj igraj!