bitko BITKO spozna usmerjevalnik

Avtorstvo

Igro so v okviru predmeta Uporaba računalnika v izobraževanju izdelali: Iva Antončič, Maruša Saksida, Kaja Zupanc in Dejan Dobnikar.

Opis igre

Ideja igre je predstavitev delovanja računalniškega omrežja s poudarkom na usmerjevalniku. Tako bo uporabnik spoznal osnovni princip usmerjanja, glavne naloge usmerjevalnika in njegovo umeščenost v računalniško omrežje. Igra predstavlja notranjost računalniškega omrežja skozi katerega se napoti uporabnik. Ker ima vsaka naprava v računalniškem omrežju svojo IP številko, je na vozičku, ki potuje po omrežju napisana IP številka ciljne naprave. Na križišču je tako potrebno izbrati primeren naslov glede na IP vozička. Okolje v igri, torej notranjost računalniškega omrežja, je prikazana na uporabniku razumljiv, a fiktiven način. Prav tako ni povsem realistično samo dogajanje znotraj omrežja, saj nastopa izmišljen glavni junak, poenostavljeno pa je tudi samo delovanje. Vseeno igra prikazuje bistvene naloge usmerjevalnika in njegovo umeščenost v računalniško omrežje.
Velikost prikazane slike ustreza standardu 4:3.

Igra vključuje interaktivne elemente, saj uporabnik sproti odgovarja na vprašanja in izbira pot po omrežju. Brez njegovega sodelovanja se igra ne more nadaljevati. Tako se sproti preverja osvojitev v igri predstavljene snovi. Uporabnik glavne značilnosti usmerjevalnika spozna skozi posamezne sobe s klikom na ikono »vprašaj«.

Igra zadošča različnim učnim stilom, saj vsebuje zapisano besedilo, slike, animacije in zvok.

Navodila za igranje

Za igranje igre potrebuješ do 30 minut. Ob zagonu igre sledi nadaljnjim navodilom, ki te bodo vodila skozi igro.

bitko_pic1   bitko_pic2   bitko_pic3

 

  nazaj igraj!