Avtorstvo
Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelali: Teja Šavs, Nika Hren in Sašo Zupanec.
Opis igre
Aplikacija na zanimiv in zabaven način skuša učencem predstaviti kodiranje. Učenec preko igre spozna pravilo kodiranja, več vrst kodiranja, lahko pa svoje znanje tudi utrjuje.
Cilji igre
Cilji igre so, da učenec pozna oziroma si predstavlja predstavitev podatkov v računalniku, spozna različne algoritme pretvarjanja med dvojiškim in desetiškim številskim sistemom, je sposoben samostojno reševati probleme in algoritmično razmišljati ter da pozna razliko med kodiranjem in šifriranjem.
Igra je namenjena učencem osmih in devetih razredov osnovne šole ter učencem na računalniških krožkih.
Navodila za igranje
Ob zagonu igrice pozorno spremljaj uvod v igrico, ki ti bo povedal, kdo je Robi in kaj se mu je pravzaprav zgodilo. Izvedel boš, da se je Robi na Zemlji znašel po pomoti in da si želi priti na skrivnostni planet, kjer ga čaka njegova ljubezen Robida. Skozi celotno igro se boš moral pogovarjati z ljudmi, ki jih srečaš na poti ter pobirati predmete, saj ti bodo pomagali doseči tvoj cilj. Skozi igro boš dobival različne naloge. Pazi, da jih reši pravilno, saj se ti v primeru napačnih rešitev prazni baterija. Ko se baterija izprazni, je ni mogoče napolniti. Igro boš moral ponovno igrati od začetka.
Naj se potovanje začne! :)
|