princ Skrivnostni labirint

Avtorstvo

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelale: Marina Tomažič, Katja Zupančič in Ines Medved.

Opis igre

Žabec se s princeskinim poljubom spremeni v princa, kateri jo mora kasneje rešiti iz labirinta. Na poti se sooča z nevarnostmi, v pomoč pa mu je dvorni norček. Princ se na poti sooči z nevarnostmi, katere predstavljajo virusi in druge pasti na internetu. Princesko lahko reši, če v različnih situacijah pokaže svoje znanje. Nevarnosti predstavljajo napadi različnih virusov, zlonamernih programov, verodostojnost pošiljatelja, zavajanje s privlačno vsebino. Igralec je na poti zavarovan z brezplačnimi ali plačljivimi protivirusnimi programi. V primeru napačnega odziva se igralca opozori in primerno kaznuje.

Cilji igre

Cilji igre so sledeči:

  • učenec pozna nevarnosti na internetu
  • učenec se zna zavarovati pred nevarnostmi na internetu
  • učenec pozna priporočila za odgovorno ravnanje na internetu
  • učenec pozna najbolj pogoste internetne nevarnosti (virus, trojanski konj, črv) in posledice
  • učenec spozna in razume osnovni namen rabe protivirusnih programov

Računalniška igrica je namenjena učencem, ki obiskujejo izbirni predmet Računalniška omrežja, oziroma tudi učencem nižjih razredov osnovne šole in vsem ostalim, ki si želijo osvežiti znanje o varnosti na internetu.

skupina2_1   skupina2_2   skupina2_3

Navodila za igranje

Igra je namenjena preverjanju našega znanja o varnosti na internetu. Lahko jo igramo brez uporabe interneta, za zagon pa potrebujemo program Java. Glavnega igralca – princa usmerjamo s pomočjo miške in brez uporabe tipkovnice. Igra temelji na izzivih, zato od nas vseskozi zahteva pozornost in zbranost.
V nekaterih primerih na odvijanje dogodkov nimamo vpliva. V teh delih igre se z nevarnostjo le seznanimo. V večjih primerih igra od nas zahteva, da princa vodimo po labirintu in rešujemo uganke.

  nazaj igraj!