Avtorstvo
Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelale: Marina Tomažič, Katja Zupančič in Ines Medved.
Opis igre
Žabec se s princeskinim poljubom spremeni v princa, kateri jo mora kasneje rešiti iz labirinta. Na poti se sooča z nevarnostmi, v pomoč pa mu je dvorni norček. Princ se na poti sooči z nevarnostmi, katere predstavljajo virusi in druge pasti na internetu. Princesko lahko reši, če v različnih situacijah pokaže svoje znanje. Nevarnosti predstavljajo napadi različnih virusov, zlonamernih programov, verodostojnost pošiljatelja, zavajanje s privlačno vsebino. Igralec je na poti zavarovan z brezplačnimi ali plačljivimi protivirusnimi programi. V primeru napačnega odziva se igralca opozori in primerno kaznuje.
Cilji igre
Cilji igre so sledeči:
- učenec pozna nevarnosti na internetu
- učenec se zna zavarovati pred nevarnostmi na internetu
- učenec pozna priporočila za odgovorno ravnanje na internetu
- učenec pozna najbolj pogoste internetne nevarnosti (virus, trojanski konj, črv) in posledice
- učenec spozna in razume osnovni namen rabe protivirusnih programov
Računalniška igrica je namenjena učencem, ki obiskujejo izbirni predmet Računalniška omrežja, oziroma tudi učencem nižjih razredov osnovne šole in vsem ostalim, ki si želijo osvežiti znanje o varnosti na internetu.
Navodila za igranje
Igra je namenjena preverjanju našega znanja o varnosti na internetu. Lahko jo
igramo brez uporabe interneta, za zagon pa potrebujemo program Java. Glavnega igralca – princa usmerjamo s pomočjo miške in brez
uporabe tipkovnice. Igra temelji na izzivih, zato od nas vseskozi zahteva
pozornost in zbranost.
V nekaterih primerih na odvijanje dogodkov nimamo vpliva. V teh delih igre
se z nevarnostjo le seznanimo. V večjih primerih igra od nas zahteva, da
princa vodimo po labirintu in rešujemo uganke.
|