Avtorstvo
Igro so v okviru predmeta Uporaba računalnika v izobraževanju izdelali: Špela Ravnik, Sandra Vatovec in Luka Jurković.
Opis igre
Izobraževalna igra temelji na konkretnem izzivu, ki igralca (zdravnika) vse skozi
vodi proti cilju (potrebno je odkriti različne bolezni pacientov, kateri bodo po ozdravitvi zdravniku razkrili dele gesla, ki ga le - ta nujno potrebuje). Igralec se v vlogi “zdravnika” spopade z različnimi boleznimi njegovih pacientov ter jim pomaga
odkriti, kaj je z njimi narobe (glede na odgovore pacientov) ter poiskati prava “zdravila”, ki jih bodo zopet vrnila v “zdravo” stanje. Skozi interakcijo zdravnik - pacient zdravnik na podlagi nabora vprašanj lahko ugotavlja možne “bolezni”.
Cilji igre
Cilji igre so, da učenec spozna in razume pojem internetne nevarnosti, spozna najbolj pogoste internetne nevarnosti in njihove vzroke (to so virusi, črvi in trojanski konji), spozna, kako se obvarovati pred internetnimi nevarnostmi ter spozna in razume osnovni namen uporabe antivirusnih programov.
Aplikacija je namenjena osnovnošolskim učencem, ki želijo spoznati ter se naučiti,
katere so najbolj pogoste internetne nevarnosti ter kako se obvarovati pred njimi.
Aplikacija služi tudi kot pomoč učiteljem pri obravnavi snovi iz podobnih poglavij v zvezi z nevarnostmi na internetu.
Navodila za igranje
1. Zaženi igro, ki se nahaja na namizju tvojega računalnika oziroma na šolski učilnici, do katere imaš dostop preko spleta.
2. Odprla se ti bo igra in z njo začetna animacija, ki ti bo natančneje predstavila izziv igre in te tudi usmerila v nadaljevanje igre.
3. Tu se začne tvoja lastna pustolovščina skozi tri scene, ki jih zajema zasnovna igra.
|