Avtorstvo
Igro so v okviru predmeta Uporaba računalnika v izobraževanju izdelali: Igor Čurk, Maja Bregar, Zsolt Prošić.
Opis igre
Aplikacija se prične s kratko animacijo strmoglavljenja vesoljčka na zemlji, uporabnika v problemsko situacijo popelje animiran dialog med vesoljčkom in računalnikom vesoljske ladje. Za tem se vesoljček odpravi v mesto, blizu kraja strmoglavljenja, ter poišče knjižnico. Tam mora laskati stari, zdolgočaseni knjižničarki, da ga ta spusti med gradivo, saj vesoljček nima članske izkaznice. V knjižnici se nahaja t.i. učno gradivo programiranja, neke vrste pomoč uporabniku aplikacije pri sintaksi, ki se je mora, da bi uspešno pripeljal igro do konca. Za tem se vesoljček vrača do svojega plovila in poskuša na računalniku sprogramirati vse potrebno za vrnitev domov.
Cilji igre
Cilj igre je poznavanje in razumevanje sintakse osnovnih elementov programiranja (FOR, IF, ELSE IF, WHILE).
Igra je namenjena dijakom srednjih šol, ki se spoznavajo s programiranjem.
|