Igra se dogaja na tujem planetu v vesolju, kjer imajo njihovi prebivalci težave z urejanjem planeta in potrebujejo pomoč pri dostavi surovin na
tuje planete. Surovine, ki nastopajo v igri, imajo dejansko enake lastnosti, kot jih imajo spremenljivke pri programiranju. Tako je skozi igro
predstavljen njihov svet, ki pa ga razlagajo v smislu pojmovanja in delovanja spremenljivk pri programiranju.
Igro je v okviru diplomskega dela z naslovom Izobraževalna računalniška igra za učenje osnov programiranja v osnovni šoli "Svet spremenljivk" izdelala Anja Friškovec.
Igra je sestavljena iz štirih delov, ki so povezani s spremenljivkami, in sicer:
Igra temelji na osnovi strategije NEPOSREDNIH NAVODIL. Predstavitvi novih konceptov sledi aktivnost, kjer je potrebno interaktivno pokazati razumevanje. Le pravilno razumevanje učne snovi nam omogoči nadaljne igranje. Igralec ves čas dobiva povratno informacijo o uspehu med prehodom preko učnega gradiva, na koncu pa sledi povzetek igranja. Scenariji si po tematiki in zahtevnosti sledijo zaporedoma.