SKRIVNOSTNI LABIRINT je didaktična igra, ki učence uči o varnosti na spletu. Glavni junak se sooči z nevarnostmi,
kot so napadi različnih virusov in zlonamernih programov, varuje pa se s pomočjo protivirusnih programov.
Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelale
Marina Tomažič, Katja Zupančič in Ines Medved.
Žabec se s princeskinim poljubom spremeni v princa, kateri jo mora kasneje rešiti iz labirinta. Na poti se sooča z nevarnostmi, v pomoč pa mu je dvorni norček. Princ se na poti sooči z nevarnostmi, katere predstavljajo virusi in druge pasti na internetu. Princesko lahko reši, če v različnih situacijah pokaže svoje znanje. Nevarnosti predstavljajo napadi različnih virusov, zlonamernih programov, verodostojnost pošiljatelja, zavajanje s privlačno vsebino. Igralec je na poti zavarovan z brezplačnimi ali plačljivimi protivirusnimi programi. V primeru napačnega odziva se igralca opozori in primerno kaznuje.
Igra je namenjena preverjanju našega znanja o varnosti na internetu. Lahko jo igramo brez uporabe
interneta, za zagon pa potrebujemo program Java. Glavnega igralca – princa usmerjamo s pomočjo miške
in brez uporabe tipkovnice. Igra temelji na izzivih, zato od nas vseskozi zahteva pozornost in zbranost.
V nekaterih primerih na odvijanje dogodkov nimamo vpliva. V teh delih igre se z nevarnostjo le seznanimo.
V večjih primerih igra od nas zahteva, da princa vodimo po labirintu in rešujemo uganke.
Obilo užitkov ob igranju!