RESNIČNOSTNI ŠOV
RESTAVRACIJA


RESNIČNOSTNI ŠOV RESTAVRACIJA je igra, ki učence seznanja s pojmom algoritma in jim pomaga pri osvajanju algoritmičnega razmišljanja. Cilj igre je prebiti se skozi tri dni dolgo kuharsko tekmovanje, premagati sotekmovalce in osvojiti Restavracijo Ma-Ra.

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Mateja Bevčič, Sanja Jedrinović, Dejan Krejić in Janja Pogačar.

OPIS IGRE

Resničnostvni šov Restavracija je izobraževalna računalniška igra, ki je namenjena učencem 2. triade osnovne šole. Pri igri se učenci seznanijo s pojmom algoritma tako, da se prebijejo skozi tri dni dolgo kuharsko tekmovanje, premagajo sotekmovalce in osvojijo Restavracijo Ma-Ra.

CILJI IGRE

    Učni cilji:
  • učenec zna slediti algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug,
  • učenec razume pojem algoritma,
  • učenec zna algoritem razgraditi na gradnike (podprograme),
  • učenec zna povezati več algoritmov v celoto, ki reši nek problem,
  • učenec zna vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov,
  • učenec zna z algoritmom predstaviti preprosto opravilo,
  • učenec algoritem predstavi s pomočjo navodil v preprostem jeziku.

    Cilji igre:
  • pravilno pripraviti jed,
  • pravilno urediti recept,
  • pravilno urediti načrt dneva,
  • poskrbeti za gosta,
  • osvojiti Restavracijo.

NAVODILA ZA IGRANJE

Igralec na začetni sceni izbere jezik (slovenščina ali angleščina). Nato izbere enega izmed štirih igralcev (Jessy, Bandele, Emma ali Oscar). Igralec mora slediti navodilom šefice Inge, pri čemer mora biti tudi dovolj hiter in natančen. Če mu bo to uspelo, bo postal novi šef Restavracije Ma-Ra.

Za igranje igre ni potrebno nobeno predznanje.

Uživajte v igranju!