S pomočjo igre se bodo učenci naučili smiselne uporabe algoritmov za razvrščanje
(iskanje z bisekcijo, urejanje z vstavljanjem in algoritem za urejanje podatkov).
Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Luka Viktor Rogač, Špela Šmitek, Matej Valenčič in Uroš Žiberna.
Posameznik skozi igranje igre spozna pojem algoritma, podrobneje pa spozna tudi
algoritem iskanja z bisekcijo, urejanja v vstavljanjem ter urejanja »vzporedno urejanje.«
Glavna naloga igre je rešiti mesto pred zlobnežem, ki je po mestu nastavil bombe s katerimi
bo uničil mesto. Glavni lik z učenčevo pomočjo išče te bombe ter jih poskusi deaktivirati in s
tem rešiti mesto pred zlobnežem.
Igra je namenjena osnovnošolcem v drugi triadi in sicer ponovitvi že
znane učne snovi, saj vsebuje bolj kompleksne algoritme za iskanje in urejanje.
Navodila za učitelja
Priporočljivo je, da učenci igro igrajo v šoli in tako učitelj vidi, koliko so se pri pouku naučili, lahko pa jo igrajo tudi doma.
Dobro je, da so učenci pred začetkom igranja seznanjeni s temo učne snovi (iskanje z bisekcijo, vzporedno urejanje in urejanje z vstavljanjem).
Učenec za igranje igre ne potrebuje predhodnega programerskega znanja. Učitelj naj spremlja učence med igranjem igre in naj jim v
primeru težav ponudi kakšen namig.
Navodila za učenca
V igri so podana natančna navodila, kako igrati igro. Pomembno je, da učenec pozorno bere vse pogovore med Oliverjem in Lovrom, kajti tam izve navodila,
kako najti bombe in jih deaktiviati.