POLMESEČNI OTOK


Igra učence vodi od sledenja preprostih navodil do poznavanja oziroma spoznavanja osnov algoritmov. Učenci se v igri naučijo tudi preprostejša opravila zapisati kot zaporedje ukazov. Igra je zasnovana na otoku, ki ni prisoten na nobenem zemljevidu, saj tako dodamo igri nek svoj, magičen šarm.

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelali Blaž Abram, Dejan Ozebek, Karin Zadnik,
pri grafiki pa so sodelovali tudi Sara Gavranovič, Nana Kodelja, Sanja Smareglia Celeste in Jure Sulič iz Naravoslovnotehniške fakultete.

VSEBINA IGRE

V igri mora učenec slediti navodilom, da lahko uspešno reši svojega izgubljenega dedka. V prvem nivoju je učenčeva naloga natančno slediti navodilom oziroma zaporedju korakov, ki so podani, saj lahko le na ta način pride skozi labirint. V drugem nivoju je njegova naloga sestavljanje ognja v točno določenem zaporedju. Namen tega je, da se učenci spoznajo z algoritmi in njegovimi značilnostmi. V tretjem nivoju pa se uporabnik nauči preprosta opravila zapisati kot zaporedje korakov. Četrti nivo pa je brez funkcionalnosti in vodi do zaključka igre.

Igra je namenjena učencem druge triade. Lahko je uporabljena kot uvodna motivacija, kot ponovitev snovi ali za utrjevanje znanja. Sama igra od učencev ne zahteva predznanja, saj igralca s pomočjo navodil in povratnih informacij vodi skozi igro. Namen igre je, da se učenci naučijo slediti navodilom ter spoznajo osnove algoritma.

CILJI IGRE

  • Učenec sledi zaporedju korakov.
  • Učenec zna z algoritmom predstaviti preprosto opravilo.
  • Učenec simbolno predstavi algoritem.
  • Učenec sledi algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug.

NAVODILA ZA IGRANJE

NAVODILA ZA UČITELJE
Igra je precej pustolovska, zato mora biti učitelj pozoren na red in disciplino v razredu. Ravno zato je primerno, da učitelj pred samo igro uvede pojem algoritma, saj bodo lahko na ta način učenci bolj pozorni. Priporočljivo je, da učitelj učence opozori na natančno branje navodil, saj so ta ključna skozi celotno igro. Predviden čas za igranje igre je 30 minut.

NAVODILA ZA UČENCE
Učenci ob zagonu igre pridejo na začetno sceno, kjer se nahajajo gumbi za začetek in konec ter osnovna navodila. Osnovna navodila so precej pomembna, saj povedo na kakšen način se igralec premika. Na poti skozi igro se učenec sreča z lažjimi in težjimi nalogami. Ob napačnih odločitvah je učenec vedno opozorjen, poleg tega pa ima možnost ponoviti določeno nalogo. Skozi celotno igro ga spremlja prišepetovalec v obliki slik, ki mu podaja povratne informacije.

NAVODILA ZA NAMESTITEV IN VZDRŽEVANJE
Računalniška igra je shranjena kot datoteka .exe. Igra ne zahteva nobenega posebnega programa, vendar pa deluje samo na operacijskem sistemu Windows. Za igro je priporočljiva velikost pomnilnika 4GB.