NA SLEDEH ATLANTIDE je igra, kjer učenci na drugačen način spoznajo pomen funkcij in procedur v programiranju.
V celotni igri je uporabljena psevdokoda, tako da učenci ne potrebujejo predhodnega znanja programiranja.
Tako je lahko uporabna tudi kot uvodna motivacija pred poučevanjem programiranja.
Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelali
Davor Zupan, Sara Drožđek in Katja Skubic.
Ker je za učence velikokrat težko doumeti pomen funkcij in procedur v programiranju, so avtorji v pustolovsko
igro iskanja potopljenega mesta Atlantida vnesli posamezne naloge in uganke, ki jih igralec lahko rešuje s
pomočjo uporabljanja funkcij in procedur, ter hkrati z namigi in uporabo priročnika odkrije pravi pomen
uporabe le-teh v programiranju. Učenec se pri igranju poistoveti s potapljačem, ki si mora pot do
izgubjenega mesta utreti skozi potopljeno ladjo. Pri tem pa mu pomaga (ali nagaja) hudomušna rakovica.
Igra je namenjena tretji triadi osnovne šole in vsem, ki se učijo programiranja.
Potapljač poskuša poiskati potopljeno mesto. Ko končno odkrije lokacijo, mu na poti stoji potopljena ladja.
Poistoveti se s potapljačem, najdi pot skozi ladjo ter reši uganke, na katere naletiš. Ko opraviš vse preizkuse,
boš našel potopljeno mesto in tako zaključil igro. Ostala navodila za igranje so vključena v samo igro.
Obilo užitkov ob igranju!