V igri mora igralec rešiti prijatelja, ki se je zaradi kratkega stika znašel v računalniku.
Pri tem spozna zgradbo in delovanje računalnika ter delovanje njegovih posameznih komponent.
Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Teja Franko, Tina Orejaš in Katarina Vidmar.
Dandanes že vsak uporablja računalnik, vendar se marsikdo ne zaveda, kako pravzaprav deluje.
Zato smo si za našo igro izbrale temo zgradba in delovanje računalnika, s pomočjo katere želimo
učencem poenostavljeno predstaviti, kako je računalnik zgrajen in na kakšen način delujejo njegove
posamezne komponente. Posamezne dele računalnika in njihove funkcije igralec naše igre spozna v procesu
reševanja prijatelja, ki se je zaradi kratkega stika znašel v računalniku. Na vsaki komponenti ga čaka naloga,
povezana z delovanjem komponente, ki jo mora rešiti, da lahko nadaljuje z iskanjem.
Igra je namenjena osnovnošolcem v 7. razredu, saj imajo učenci že nekaj predznanja o binarnih številih in
pretvarjanju binarnih števil v desetiška števila. Za utrjevanje znanja pa je primerna tudi za osmo in devetošolce.
Za učitelja
Priporočljivo je, da učitelj pozna igro in zna pomagati učencem, če pride do težav med igranjem. Na začetku mora poudariti,
naj si učenci pozorno preberejo navodila in čim več poizkušajo.
Ko vsi učenci igro odigrajo, je pomembno, da se učitelj z njimi pogovori, da bodo učenci razumeli, kaj predstavljajo posamezne
sobe in tako ne bo prišlo do napačnega razumevanja.
Za učence
Naloga posameznega učenca je, da pozorno prebere navodila v igri.
Vsak učenec igra individualno, zato lahko prilagodi tempo reševanja svojim zmožnostim. Povratno informacijo prejme sproti,
saj brez uspešnega opravljanja nalog oziroma osvojene medalje ne more nadaljevati z igro.