HTML-Dash


Ta igra je učencem v pomoč pri utrjevanju znanja s področja uporabe HTML značk.

Igra je dosegla 2. mesto na mednarodnem tekmovanju iz snovanja in izdelave izobraževalnih računalniških iger (ECGBL - European Conference on Games Based Learning), ki je potekalo oktobra 2022 v okviru 16. evropske konference o učenju z igrami v Lizboni. Poleg večine evropskih držav so bili tekmovalci tudi iz ZDA, Brazilije, Japonske, Tajvana in Singapurja, ki so na tem področju med vodilnimi.

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelali študentje UL Pedagoške fakultete, smer matematika - računalništvo: Adrijan Golja, Miha Medved in Martin Ristič.
Grafično podobo igre so izdelale študentke UL Naravoslovnotehniške fakultete, smer oblikovanje: Gaja Slokar, Ivana Pika Schlegl in Manduša Aleksić Peter.

VSEBINA IGRE

V igri učenci na zabaven način utrjujejo poznavanje HTML osnov in uporabo HTML značk.
V igri je glavna figura punca Lily, ki mora zaradi dela v trgovini dnevno hoditi v oddaljene hiše. Tej poti se želi izogniti. Nekega dne na poti pade v jamo, kjer sreča starca Tima Leeja. Če Lily namesto njega zbere vse značke, ki so mu jih vzeli zlikovci, bo naredil svojo spletno stran, pomagal sebi in Lily iz jame, s pomočjo te spletne strani pa bo Lily lahko oglaševala svojo trgovino brez dolge poti v vas.

Igra je namenjena učencem tretje triade osnovne šole. Priporočamo jo za uporabo pri izbirnem predmetu Računalniška omrežja. Za igranje igre potrebujejo učenci predhodno znanje osnov HTML-ja in poznavanje uporabe HTML značk ter dela z njimi.

UČNI CILJI

  • Učenci poznajo osnovne HTML značke in vedno njihovo funkcijo.
  • Učenci poznajo osnovno sintakso HTML-ja (odpiranje/zapiranje značk, vrstni red značk, …).
  • Učenci znajo popraviti sintaktične in funkcionalne napake HTML kode, ki jo pripravi nekdo drug.
  • Učenec zna samostojno oblikovati delujočo HTML kodo iz danih značk.

NAVODILA ZA IGRANJE

NAVODILA ZA UČITELJE
Učitelj na začetku učencem na kratko pove, da je pred njimi didaktična igra, s pomočjo katere bodo poglobili znanje HTML značk. Spodbudi jih, naj pri uri ali pa samostojno doma igro poskusijo rešiti ter da je cilj dobiti 3 zvezdice na koncu igre. Nadaljnjega dela naj učitelj ne bi imel, razen potencialne pomoči pri kateri izmed nalog.

NAVODILA ZA UČENCE
Pred učenci je didaktična igra, s katero bodo poglobili svoje znanje o HTML značkah. Ob morebitnih nejasnostih naj za pomoč vprašajo učitelja. Igro igrajo z uporabo miške in tipkovnice. Cilj je pomagati Lily zbrati potrebne značke in zbežati iz jame. Igranje poteka individualno, na koncu lahko primerjajo svoje rezultate in se pogovarjajo o igri.

NAVODILA ZA VZDRŽEVANJE
Računalniška igra je shranjena v formatu .exe. To nam omogoča, da igro lahko igramo na katerem koli računalniku. Igra ne potrebuje nobenega posebnega vzdrževanja. Vzdrževanje bo potekalo le v konceptu sprotne uporabe igralcev in začetnemu testiranju, kjer se bodo popravljale morebitne napake in dodajale kakšne posodobitve. Vse posodobitve bodo narejene le in samo s strani avtorjev. Osebno prilagajanje igre ni predvideno.