ČAROBNA ODREŠITEV


ČAROBNA ODREŠITEV je didaktična igra, kjer se učenci spozavajo s krmilnimi stavki if, while, repeat ter for.

O IGRI

AVTORICE

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelale
Maja Zupančič, Manca Zaviršek in Manca Pogladič.

OPIS IGRE

Učenec v računalniški igrici želi s čarovnijo rešiti svoje mesto, ki je bilo uničeno v potresu. Odpravi se na pot do štirih čarovnikov, ki ga naučijo vsak svojega krmilnega stavka (if, while, repeat, for). Ob koncu igrice igralec z uporabo znanja, ki se ga je naučil med igranjem igrice, reši svoje mesto.

CILJI IGRE

    Učenec:
  • spozna krmilne stavke,
  • razlikuje med posameznimi zankami in pogojnimi stavki,
  • presodi, katero funkcijo/pogojni stavek je smiselno uporabiti v določeni situaciji,
  • se spozna z nekaterimi osnovnimi algoritmi,
  • spozna osnove sintakse.

Računalniška igrica je namenjena učencem zaključnih razredov devetletne osnovne šole, pri izbirnih predmetih UBE, MME, ROM v sklopu programiranja, predvsem pa pri računalniških krožkih za učence, ki radi programirajo.

Igra je torej namenjena vsem, ki se učijo programiranja, postavili pa smo v tretjo triado osnovne šole. Uvrstili bi jo lahko v vsakega od izbirnih predmetov računalništva, v tematski sklop programiranje, primerna pa je tudi za računalniški krožek.

NAVODILA ZA IGRANJE

Skozi celotno igro učenec uporablja le računalniško miško in s klikanjem opravlja naloge. S klikanjem na miško uporabnik sproža pogovore med liki. Ko se kurzor obarva oranžno, to pomeni omogočeno neko aktivnost – zagrabi, izhod. Priporočljivo je, da imajo učenci pri sebi list papirja in svinčnik, da si stvari zapišejo, saj je veliko informacij, ki si jih mora učenec med izvajanjem igre zapomniti – navodila za pot, krmilni stavki.

Uporabnik lahko vseskozi izgublja življenja. V primeru, da jih izgubi 5, se pojavi nova scena – konec življenj. Uporabnik mora igro začeti od začetka.

Obilo užitkov ob igranju!