Igra poteka v džungli, kjer se nahajajo binarna drevesa. Igralec se skozi igro nauči osnovne lastnosti binarnih dreves.
Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Matija Čufer, Tadeja Nemanič, Julija Petek in Sandra Toni.
Bine Jones se odpravi v Binarno džunglo na pustolovščino. Tam sreča opičjaka po imenu Modrec, ki mu obrazloži, da so
mu ugrabili družino. Po džungli se je razširil virus, kateri je okužil drevesa, ki pa v svojih krošnjah držijo ugrabljene
opice. Ker je opičjak nemočen, se prijazni pustolovec odloči, da bo namesto njega poiskal njegovo družino. Opičjak mu za
vrnjeno družinico obljubi nagrado.
Na poti igralca čaka kar nekaj ovir, katera zahtevajo znanje o binarnih drevesih. Pri iskanju opic pustolovca lovijo zlobna
drevesa, katera zahtevajo, da uničijo virus, s tem mu spustijo tudi ugrabljeno opico. Če igralec na poti česa ne bo razumel,
ima v pomoč Pustolovko knjigo.
Igra je namenjena drugi triadi osnovne šole. Kot predznanje se zahteva poznavanje binarnih števil. Igra se lahko uporablja kot
preverjanje predznanja ali utrjevanje znanja iz binarnih dreves.
Navodila za učitelje
Učitelji lahko igro uporabijo pri izbirnih predmetih računalništva za preverjanje predznanja in utrjevanja že usvojenega znanja, jo podajo
za domačo nalogo ali kot nagrado za dobro opravljeno delo pri pouku. Za igranje igrice je potreben računalnik in pa približno 40 minut.
Navodila za učence
Učenec se nauči oziroma ponovi in utrdi znanje iz binarnih dreves. Na koncu igre dobi od opičjaka primerno nagrado ter podatek v kolikšni
meri je rešil džunglo pred virusu. S tem izve ali lahko naslednjič igro odigra še boljše.