AUKSAS


Igra je učencem v pomoč pri usvajanju pojma algoritmov in strmi k doseganju nekaterih ciljev, prevzetih iz učnega načrta za računalništvo.

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelali Jure Kirn, David Kristan in Klemen Šorak,
pri grafiki pa so sodelovale tudi Vanja Kanop, Gaja Krajnc in Nina Štanfel iz Naravoslovnotehniške fakultete.

VSEBINA IGRE

V igri je glavna figura kraljevič (igralec), ki mora zaradi približujoče se nevarnosti zbrati številčno vojsko. Vojska mora biti dovolj mogočna, da se bo lahko uprla temačnim nasprotnikom, ki so napovedali vojno. Igralec mora spretno zbirati poti, ki ga peljejo do kraljestev, v katerih bo prejemal zavezniške vojake. Na koncu igre ga čaka mogočna bitka, ki bo odločila o prihodnosti kraljestva.

Igra je namenjena drugi triadi devetletne osnovne šole. Za igranje igre učenci ne potrebujejo posebnega predznanja, pravzaprav ne potrebujejo niti znanja osnovnega koncepta algoritma. Igro lahko v osnovni šoli uporabimo pri neobveznem izbirnem predmetu računalništvo ali pa pri računalniškem krožku.

CILJI IGRE

  • Učenci znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo.
  • Sledijo algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug.
  • Znajo razdeliti problem na več manjših delov.
Učni cilji se v igri pojavljajo v obliki različnih poti, s katerimi se srečuje igralec.

NAVODILA ZA IGRANJE

Za igranje igre ne potrebuješ drugega, kot miško, saj se vsa dejanja izvedejo s kliki na gumbe oz. z vlečenjem gumbov v za to predviden prostor.

NAVODILA ZA UČITELJE
Učitelj na začetku učencem na kratko pove, da je pred njimi didaktična igra, s pomočjo katere bodo pridobili/poglobili znanje algoritmov. Pove jim, da bodo morali glavnega junaka – kraljeviča s pomočjo vlečenja puščic v okvir premikati in ga s tem pripeljati do cilja. Cilj je, da kraljevič naredi čim manj premikov.

NAVODILA ZA UČENCE
Pred učenci je didaktična igra, s katero bodo poglobili svoje znanje o algoritmih. Ob morebitnih nejasnostih vprašajo učitelja. Igro igrajo z miško, njihova glavna naloga je, da kraljeviča pripeljejo po najbolj optimalni poti do cilja. Najbolj optimalna pot pomeni pot z najmanj koraki in pa z največ možno pobranimi kristali.

NAVODILA ZA VZDRŽEVANJE
Računalniška igra je shranjena v formatu .exe. To nam omogoča, da lahko igro igramo na katerem koli računalniku. Za posodobitve igre je potrebna namestitev programa Unity.