TEŽAVE V JAMI


Težave v jami je matematična igra, kjer se učenec nauči geometrije (prepoznavanja oblik), aritmetike in algebre (primerjava števil).

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru poletne šole ALICT izdelali študenti iz Bolgarije, Norveške in Slovenije:
Katarina Lunde (Univerza v Kristiansandu, Norveška),
Daniel Dimitrov (Univerza v Blagoevgradu, Bolgarija),
Teodora Slavova (Univerza v Blagoevgradu, Bolgarija),
Ioana Simeonova (Univerza v Blagoevgradu, Bolgarija),
Barbara Stopar (Univerza v Ljubljani, Slovenija).

OPIS IGRE

Igra se začne pred jamo v Sloveniji. Igralec se sreča z bolgarsko deklico Ivanko in norveškim dečkom Olejem. Ivanka se nekoliko boji jam, medtem ko je Ole izkušeni poznavalec in tako jo prepriča, da vstopita v jamo ...

Igralec mora rešiti dve matematični nalogi in s tem pridobi potrebna ključa za nadaljevanje igre.

Igra je namenjena učencem od 1. do 4. razreda osnovne šole in je na voljo le v angleškem jeziku.

CILJI IGRE

  • Učenec zna oceniti in izmeriti maso telesa,
  • učenec zna uporabljati ustrezna merska orodja in enostavne izračune ter oceniti, ali so rezultati sprejemljivi,
  • učenec preizkuša in opisuje geometrijske like in modele v praksi, vključno s tehnologijo in oblikovanjem,
  • učenec prepozna geometrijske oblike,
  • učenec se vživi v igro,
  • učenec premaga strah,
  • učenec razvije empatijo.

NAVODILA ZA IGRANJE

Dodatna navodila niso potrebna.