V Egiptu se je uresničila Raajeva prerokba. Mumian je oživel in išče način, da bo spet postal človek.
S tvojo in profesorjevo pomočjo lahko najde palico reinkarnacije in postane fant, kot je bil nekoč!
Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Tjaša Marinič, Sandi Sečkar in Tina Žakelj.
V igri se igralec sreča s kriptografijo. Tekom misij, ki jih mora opraviti, spozna Cezarjevo šifriranje
in šifriranje s stolpičnim kriptogramom.
Igra je primerna za učence tretje triade osnovne šole. Ustrezna je tako za učence, ki se prvič seznanjajo s kriptografijo,
kot tudi za tiste, ki želijo utrditi svoje znanje. Učenec usvoji učne cilje z logičnim razmišljanjem / poskušanjem / povezovanjem
in s pomočjo navodil.
Navodila za učitelje
Učitelj lahko uporabi igro pri obravnavanju snovi ali za utrjevanje znanja. Pred igranjem igre naj se učitelj pogovori z učenci,
kaj sploh je kriptografija. Prav tako je potrebno pred začetkom prebrati navodila. Igro je možno igrati individualno ali v paru.
Učitelj med igranjem spremlja napredek učencev, na koncu pa skupaj predebatirajo, katera dva algoritma za šifriranje so spoznali ter
kako delujeta.
Navodila za učence
V igri pomagaš Mumianu najti palico reinkarnacije, saj lahko z njo spet postane človek. Če hočeš priti do palice, moraš najprej
rešiti naloge na treh lokacijah, ki jih najdeš na zemljevidu, ki se nahaja v orodni vrstici. Za pomoč pri reševanju nalog lahko
pokličeš profesorja tako, da klikneš na walkie talkie na orodni vrstici. Pri templjih z rešeno nalogo dobiš delček trikotnika, ki ga
potem vstaviš v sfingo. Ta ti zastavi zadnjo nalogo, ki jo moraš rešiti pravilno, saj je v nasprotnem primeru igre konec.