LUKEC REŠITELJ je igra, kjer igralec rešuje živali iz poplavljenega rezervata. Skozi igro rešuje naloge
na različnih celinah, pri tem pa se sreča s konceptom delovanja končnih avtomatov.
Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelale
Anja Jeglič, Anja Koron, Maja Ropret in Katarina Šifrer.
V Sloveniji je prišlo do hude nevihte in je poplavilo celoten rezervat, v katerem so živele živali iz različnih celin sveta.
Oskrbnik Lukec dobi nalogo, da vse živali pripelje v njihove domove po svetu. Lukec ima ves čas pri sebi zemljevid, na katerem
ima zapisane poti, ki jih že pozna. Na vsaki celini mora Lukec uspešno rešiti podano nalogo, če želi dobiti navodila za nove poti.
Naloge, ki jih rešuje na celinah, so povezane z determinističnimi končnimi avtomati. Ko Lukec uspešno
obišče vse celine in reši naloge, se vrne v Slovenijo, kjer dobi še zadnjo nalogo. Na koncu prejme medaljo, ki je odvisna od tega,
kako uspešen je bil pri reševanju nalog. Barva medalje in trakca je odvisna od uspešnosti pri določenem sklopu nalog.
Igra je namenjena učencem druge triade, ki še ne poznajo determinističnih končnih avtomatov. Za igranje ne potrebujejo nobenih drugih znanj.
Priporočljivo je, da učitelj in učenci na začetku skupaj preberejo navodila igre, kjer lahko učenci takoj vprašajo, če jim karkoli ni jasno. Učitelj pove, kakšen je cilj igre in na kaj naj bodo učenci pozorni. Po igranju je potrebna diskusija, v kateri učitelj učencem predstavi teorijo, na kateri je zasnovana igra. Učitelj lahko preveri, kakšno medaljo so učenci osvojili in iz tega razbere, kje so imeli največ težav.