Igralec je postavljen v vlogo izmišljenega lika z imenom Leo, ki živi v pravljičnem svetu. Otrok se uči iz
različnih zapisov programskih jezikov, ki so v igri predstavljeni na način vizualnega ali blokovsmega programiranja,
sestavljanja diagrama poteka in prevdokode.
Mobilno igro je izdelal Denis Korinšek.
Igra je nastala v okviru magistrskega dela z naslovom Mobilna igra za učenje programiranje v osnovni šoli pod mentorstvom dr. Zorana Bosnića (UL FRI)
in dr. Irene Nančovske Šerbec (UL PEF).
Cilj mobilne igre je naučiti otroke osnovnih programerskih konceptov in skozi igro razvijati njihove kognitivne spretnosti ter računalniško razmišljanje. Izdelano je
bilo metaokolje, s katerim se učenci naučijo uporabe konceptov zaporednja ukazov, zank in pogojnih stavkov. S podporo programiranja v več programskih jezikih otrokespozna razilične zapise
programov. Koncepte lahko zapiše na način gnezdenja blokov, diagrama poteka ali psevdokode v izbranem programskem jeziku.
Igra je namenjena učencem v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju. Okolje je predstavljeno s slikovnimi prikazi, animacijami in zvokom, zato je igra primerna tudi za najmlajše otroke.
Igra je bila analizirana in testirana na vzorcu štirih otrok v njihovem prostem času. Analize so pokazale, da so se otroci med učenjem zabavali in da jim je bil najtežji preskok iz
vizualnega programiranja v programsko kodo.