HISTORY JOURNEY


History journey je računalniška igra, namenjena prvim korakom v svet algoritmov in blokovnega programiranja. Preko potovanja in raziskovanja zgodovine igralec pomaga Vinku, da uspešno reši zadane naloge in se skupaj s prijatelji vrne nazaj domov.

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Tine Koron, Maruša Bukovec in Žan Ternik.

OPIS IGRE

Glavni junak v računalniški igri, Vinko Zgodovinko, se pripravlja na pisanje testa iz zgodovine. Ko dobi v roke preizkus znanja, se kar naenkrat ne počuti najboljše in še preden bi lahko na to opozoril svoje sošolce, izgine v neznano deželo ...

Vinko se najprej znajde v prazgodovini, kjer mora s pomočjo pisanja različnih algoritmov preko blokovnega programiranja rešiti svoje prijatelje, ki so postali ujetniki v času! Svoje potovanje po zaključenem prazgodovinskem obdobju nadaljuje v starem Egiptu. Tam se sreča s Keopsom, starodavnim Egipčanskim faraonom.

To je zadnja stopnička, da se Vinko reši časovne zanke in se vrne v sedanjost. Pristane v učilnici, kjer odpiše test iz zgodovine, ki se nanaša na obdobja, ki jih je obiskal v svojih sanjah.

Igra je namenjena učencem 2. triade osnovne šole, učencem od 4. do 6. razreda. Za uspešno igranje in prehajanje skozi naloge ni potrebnega predznanja poznavanja algoritmov, saj se igra po zahtevnosti počasi stopnjuje.

Več o igri si lahko preberete na tej spletni strani.

CILJI IGRE

    Učni cilji:
  • učenci znajo vsakdanji problem zapisati kot zaporedje korakov,
  • učenci znajo z algoritmom predstaviti preprosto opravilo,
  • učenci algoritem predstavijo s pomočjo navodil v preprostem jeziku,
  • učenci primerjajo več algoritmov za rešitev problema in znajo poiskati najustreznejši algoritem glede na dana merila (cilj je realiziran skozi večkratno igranje).

NAVODILA ZA IGRANJE

Igra opremljena z video navodili, zato je igranje in dokončanje nalog mogoče brez prisotnosti učitelja. Učiteljeva naloga je predvsem spremljanje učenčevega napredka in pomoč pri razmisleku, če se učenec ujame v zanko neuspešnih poskusov.

Podrobnejša navodila za igranje lahko najdete tukaj.