History journey je računalniška igra, namenjena prvim korakom v svet algoritmov in blokovnega programiranja.
Preko potovanja in raziskovanja zgodovine igralec pomaga Vinku, da uspešno reši zadane naloge in se skupaj
s prijatelji vrne nazaj domov.
Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Tine Koron, Maruša Bukovec in Žan Ternik.
Glavni junak v računalniški igri, Vinko Zgodovinko, se pripravlja na pisanje testa iz zgodovine. Ko dobi
v roke preizkus znanja, se kar naenkrat ne počuti najboljše in še preden bi lahko na to opozoril svoje sošolce,
izgine v neznano deželo ...
Vinko se najprej znajde v prazgodovini, kjer mora s pomočjo pisanja različnih algoritmov preko blokovnega programiranja
rešiti svoje prijatelje, ki so postali ujetniki v času! Svoje potovanje po zaključenem prazgodovinskem obdobju nadaljuje
v starem Egiptu. Tam se sreča s Keopsom, starodavnim Egipčanskim faraonom.
To je zadnja stopnička, da se Vinko reši časovne zanke in se vrne v sedanjost. Pristane v učilnici, kjer odpiše test iz zgodovine,
ki se nanaša na obdobja, ki jih je obiskal v svojih sanjah.
Igra je namenjena učencem 2. triade osnovne šole, učencem od 4. do 6. razreda. Za uspešno igranje in prehajanje skozi naloge
ni potrebnega predznanja poznavanja algoritmov, saj se igra po zahtevnosti počasi stopnjuje.
Več o igri si lahko preberete na tej spletni strani.
Igra opremljena z video navodili, zato je igranje in dokončanje nalog mogoče brez prisotnosti učitelja.
Učiteljeva naloga je predvsem spremljanje učenčevega napredka in pomoč pri razmisleku, če se učenec ujame v zanko neuspešnih poskusov.
Podrobnejša navodila za igranje lahko najdete tukaj.