KUHANJE Z NORBUSOM


V igri srečamo tri otroke iz treh držav, ki so na poletni šoli v Kranjski Gori. Daje jih domotožje, zato se odločijo pripraviti nacionalne jedi. Ker ne znajo kuhati, morajo poiskati kuharja.

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru poletne šole ALICT izdelali študenti iz Bolgarije, Norveške in Slovenije:
Elena Tuparova (Univerza v Blagoevgradu, Bolgarija),
Ines Medved (Univerza v Ljubljani, Slovenija),
Marina Lexberg (Univerza v Kristiansandu, Norveška),
Milen Georgiev (Univerza v Blagoevgradu, Bolgarija),
Sara Ferlin (Univerza v Ljubljani, Slovenija),
Spaska Vladimirov (Univerza v Blagoevgradu, Bolgarija).

OPIS IGRE

Na začetku igre se igralec sreča s kuharjem v kuhinji, kjer dobi listek s sestavinami. Nato mora v trgovino po omenjene sestavine, pred tem pa mora rešiti nekaj lažjih matematičnih nalog. Ker gre za demo verzijo, mora rešiti nalogo le za nakup mleka. Če zgreši, dobi novo vprašanje.

Po koncu nakupovanja se vrne v kuhinjo. Tam sledi navodilu za pripravo nacionalne jedi (ker je demo verzija, pripravi le norveško juho). Za uspešno skuhano jed mora igralec pravilno urediti gumbe / kvadratke.

Avtorji so želeli v ime kuharja vključiti imena vseh teh sodelujočih držav. Tako so se odločili za ime NorBuS - NOR-veška, BU-lgarija in S-lovenija.

Igra je namenjena učencem 2. in 3. razreda osnovne šole.

Več informacij lahko najdete tukaj (v angleščini). Igra je na voljo le v angleškem jeziku.

CILJI IGRE

    Učni cilji - splošni cilji:
  • učenec izboljša algoritmično razmišljanje,
  • učenec izboljša primerjalne in ocenjevalne spretnosti,
  • učenec se nauči spoštovati različne kulture.
    Operativni učni cilji:
  • učenec zna pretvarjati med različnimi merskimi enotami,
  • učenec zna primerjati enote,
  • učenec zna ločiti med lažjim / težjim elementom,
  • učenec je zmožen sledenja navodilom,
  • učenec je zmožen določitve pravilnega vrstnega reda nalog.

NAVODILA ZA IGRANJE

Igra zagotavlja potrebna navodila in vključuje ustrezno pomoč ter namige.