BRANKO SE BRANI je igra, kjer se učenci učijo o varnosti na spletu. Pri tem so jim predstavljeni zlonamerni
programi in ustrezni odzivi v primeru zaznane nevarnosti.
Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Monika Jensterle, Luka Korošec, Vanessa Pipan in Žiga Štamcar.
Branko se brani je izobraževalna računalniška igra, zasnovana posebej za učence tretje triade osnovne šole. Tema, ki jo pokriva, je varnost na spletu. Njen glavni namen je, da igralcu predstavi zlonamerne programe in pokaže ustrezen odziv v primeru zaznane nevarnosti. Prav tako pa dobi igralec skozi igro nekaj nasvetov o varnejši uporabi spleta in računalnika.
Branko se brani je izobraževalna igra, ki je namenjena individualnemu igranju.
Cilj je doseči vseh 16 koščkov sestavljanke, s katerimi odkrivamo hekerjevo identiteto.
Z miško je mogoče klikniti na določene objekte v junakovi sobi in namizju računalnika,
s smernimi tipkami na tipkovnici pa lahko premikamo sesalnik v antivirusnem programu ter ščit v igri proti črvu.
Pravilen odgovor na vprašanje iz kvizov je nagrajen s koščkom sestavljanke, ostale koščke pa je možno
dobiti z uspešnim premagovanjem izzivov skozi igro.
Obilo užitkov pri igranju!