BRANKO SE BRANI


BRANKO SE BRANI je igra, kjer se učenci učijo o varnosti na spletu. Pri tem so jim predstavljeni zlonamerni programi in ustrezni odzivi v primeru zaznane nevarnosti.

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali
Monika Jensterle, Luka Korošec, Vanessa Pipan in Žiga Štamcar.

OPIS IGRE

Branko se brani je izobraževalna računalniška igra, zasnovana posebej za učence tretje triade osnovne šole. Tema, ki jo pokriva, je varnost na spletu. Njen glavni namen je, da igralcu predstavi zlonamerne programe in pokaže ustrezen odziv v primeru zaznane nevarnosti. Prav tako pa dobi igralec skozi igro nekaj nasvetov o varnejši uporabi spleta in računalnika.

CILJI IGRE

    Učenec:
  • pozna priporočila za odgovorno ravnanje na internetu,
  • pozna posledice napada računalniškega virusa,
  • se zna ustrezno odzvati v primeru zaznane zlonamerne programske opreme,
  • pozna in razume osnovni namen rabe antivirusnih programov,
  • se zna zavarovati pred zlonamerno programsko kodo.

Glavni cilj igre je, da igralec razkrinka identiteto storilca, ki mu je vdrl v računalnik. Da pa mu bo to uspelo, se mora uspešno braniti pred nevarnostmi, ki ga lahko doletijo na spletu.

NAVODILA ZA IGRANJE

Branko se brani je izobraževalna igra, ki je namenjena individualnemu igranju.
Cilj je doseči vseh 16 koščkov sestavljanke, s katerimi odkrivamo hekerjevo identiteto.
Z miško je mogoče klikniti na določene objekte v junakovi sobi in namizju računalnika, s smernimi tipkami na tipkovnici pa lahko premikamo sesalnik v antivirusnem programu ter ščit v igri proti črvu.
Pravilen odgovor na vprašanje iz kvizov je nagrajen s koščkom sestavljanke, ostale koščke pa je možno dobiti z uspešnim premagovanjem izzivov skozi igro.

Obilo užitkov pri igranju!