BITKO SPOZNA
USMERJEVALNIK


Ideja igre je predstavitev delovanja računalniškega omrežja s poudarkom na usmerjevalniku. Tako bo uporabnik spoznal osnovni princip usmerjanja, glavne naloge usmerjevalnika in njegovo umeščenost v računalniško omrežje.

O IGRI

AVTORJI

Igro so v okviru predmeta Uporaba računalnika v izobraževanju izdelali
Iva Antončič, Maruša Saksida, Kaja Zupanc in Dejan Dobnikar.

OPIS IGRE

Igra predstavlja notranjost računalniškega omrežja skozi katerega se napoti uporabnik. Ker ima vsaka naprava v računalniškem omrežju svojo IP številko, je na vozičku, ki potuje po omrežju napisana IP številka ciljne naprave. Na križišču je tako potrebno izbrati primeren naslov glede na IP vozička. Okolje v igri, torej notranjost računalniškega omrežja, je prikazana na uporabniku razumljiv, a fiktiven način. Prav tako ni povsem realistično samo dogajanje znotraj omrežja, saj nastopa izmišljen glavni junak, poenostavljeno pa je tudi samo delovanje. Vseeno igra prikazuje bistvene naloge usmerjevalnika in njegovo umeščenost v računalniško omrežje.

Igra je namenjena učencem 3. triade osnovne šole.

CILJI IGRE

    Cilj igre je pošiljanje sporočila preko omrežja.

    Učni cilji:
  • učenec spozna usmerjanje,
  • učenec razume IP naslavljanje.

NAVODILA ZA IGRANJE

Za igranje igre potrebuješ do 30 minut. Ob zagonu igre sledi nadaljnjim navodilom, ki te bodo vodila skozi igro.